הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2010 7:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  start 82 עם תוכן  כן אני יעשה בדיקה אבל...
נושא: כן אני יעשה בדיקה אבל... תאריך: 9/15/2010 7:50:00 AM
מחבר/ת: start 82

זה לא נראה לי המפרט המקורי ורציתי לדעת האם זה יותר טוב או פחות טוב...


חזרה לפורום