טקסט הודעת פורום
9/15/2010 7:50:00 AM
start 82
כן אני יעשה בדיקה אבל...
נושא:
כן אני יעשה בדיקה אבל...
תאריך:
9/15/2010 7:50:00 AM
מחבר/ת:
start 82
זה לא נראה לי המפרט המקורי ורציתי לדעת האם זה יותר טוב או פחות טוב...
חזרה לפורום