הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2010 6:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סשה יארובוי עם תוכן  טיפול בולם
נושא: טיפול בולם תאריך: 9/15/2010 6:08:00 PM
מחבר/ת: סשה יארובוי

שלום לכולם,
מחפש אנשים שטיפלו בבולמי ססוינגר 4 וואי.
האם שווה את המאמץ או שעדיף לשלוח למומחה?
עד עכשיו טיפלתי בבולמים קדמיים ובולמי אויר אחוריים של פוקס. קצת מתקשה עם הסווינגר בגלל הפיגי ותאים שזקוקים למילוי שמן + בלידינג בסיסי.

תודה מראש


חזרה לפורום