נושא: טיפול בולם תאריך: 9/15/2010 6:08:00 PM
מחבר/ת: סשה יארובוי
שלום לכולם, מחפש אנשים שטיפלו בבולמי ססוינגר 4 וואי. האם שווה את המאמץ או שעדיף לשלוח למומחה? עד עכשיו טיפלתי בבולמים קדמיים ובולמי אויר אחוריים של פוקס. קצת מתקשה עם הסווינגר בגלל הפיגי ותאים שזקוקים למילוי שמן + בלידינג בסיסי.
תודה מראש
|