טקסט הודעת פורום
| 9/15/2010 6:55:00 PM |
|
נושא: ניסיון specialized fsr xc pro 2010 תאריך: 9/15/2010 6:55:00 PM
מחבר/ת: eli bel
האם למישהו בפורום יש ניסיון עם האופניים הללו יש כרגע מבצע במצמן ואני לפני רכישה של אופניים בתקציב עד 10K הרכיבות שאני עושה הן בן שמן.חרובית,בארי והייתי רוצה גם ביער מגנים תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|