הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2010 7:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  ניסיתי את הדגם הזול יותר ונהניתי ממנו מאוד!
נושא: ניסיתי את הדגם הזול יותר ונהניתי ממנו מאוד! תאריך: 9/15/2010 7:34:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

ממליץ על האופניים בחום :) מה שכן לדעתי כדאי להחליף לצמיגים עם קצת יותר אחיזה.
השלדה נפלאה! מרגישה מצוין ועם מפרט כזה ומחיר כזה כל מה שנשאר זה לקחת לסיבוב לראות איך אתה מרגיש איתם.
בהתחלה ניסיתי לנעול את הבולם האחורי ולראות את "יעילות הדיווש" שלהם... שכח מזה ! פתח את הבולם תקפץ עם האופניים ותהנה, יש מעט בובינג במצב הפתוח ולי אישית לא רק של הפריע אלא אף תרם למין תנועה מעגלית על האופניים.


חזרה לפורום