נושא: 1.80 נשמע לי אחלה מדיום שבעולם תאריך: 9/15/2010 10:37:00 PM
מחבר/ת: t g
L יהיה גדול עליך-היו לי פעם L והם היו ענקיות עלי וירדתי לM ואני 177 הייתי אומר שמי שקרוב ל190 יקח L יש ייתרון עצום בשילדה לא גדולה-גם טכנית,גם במישקל,וגם כשתרצה למכור יום אחד. לדעתי-סע ותהנה אתה לא צריך L
|