הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/15/2010 10:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  1.80 נשמע לי אחלה מדיום שבעולם
נושא: 1.80 נשמע לי אחלה מדיום שבעולם תאריך: 9/15/2010 10:37:00 PM
מחבר/ת: t g

L יהיה גדול עליך-היו לי פעם L והם היו ענקיות עלי וירדתי לM
ואני 177
הייתי אומר שמי שקרוב ל190 יקח L
יש ייתרון עצום בשילדה לא גדולה-גם טכנית,גם במישקל,וגם כשתרצה למכור יום אחד.
לדעתי-סע ותהנה אתה לא צריך L



חזרה לפורום