טקסט הודעת פורום
| 9/16/2010 10:35:00 PM |
|
נושא: אתה מתעניין בשביל עצמך?... :suss: תאריך: 9/16/2010 10:35:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני לא בקטע...
אשתי לגמרי לא בקטע של מחשבים, וגם לא ממש בקטע של האופניים. כך שמעצם העובדה שזה פורום אופניים, אני יכול לכתוב כאן מה שארצה - אין סיכוי שהיא תדע מזה.... :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|