הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/17/2010 2:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  על פי רוב לא כך-
נושא: על פי רוב לא כך- תאריך: 9/17/2010 2:20:00 PM
מחבר/ת: t g

אך כמו שאמרתי-יש עוד יתרונות ב M שצריך להביא בחשבון-והכי טוב כמו שהגבתי על הרבה שאלות פה-זה לרכב על האופניים ולראות.
גמר חתימה טובה


חזרה לפורום