טקסט הודעת פורום
9/17/2010 2:20:00 PM
t g
על פי רוב לא כך-
נושא:
על פי רוב לא כך-
תאריך:
9/17/2010 2:20:00 PM
מחבר/ת:
t g
אך כמו שאמרתי-יש עוד יתרונות ב M שצריך להביא בחשבון-והכי טוב כמו שהגבתי על הרבה שאלות פה-זה לרכב על האופניים ולראות.
גמר חתימה טובה
חזרה לפורום