הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2010 9:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן סבצניקר עם תוכן  גלגלים
נושא: גלגלים תאריך: 9/18/2010 9:22:00 PM
מחבר/ת: רונן סבצניקר

היי.
תודה רבה על התשובה המפורטת.
ניראה לי שבתור התחלה אני אלך על בדיקת מתח ומשם אני אחליט מה הלאה..
אם זה יגיע לבנייה מחדש אז אני אלך על אופציה של קנייה.

תודה רבה.


חזרה לפורום