הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/19/2010 7:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן עוזיאלי עם תוכן  היה לי מקרה דומה...
נושא: היה לי מקרה דומה... תאריך: 9/19/2010 7:52:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי

באנדורו שלי הגלגל האחורי החזיק ארבע שנים. כשגיליתי שאני גומר כל רכיבה שניה בסילקים שבורים ("שפיצים" בקרב לא-ירושלמים) בגלגל, החלפתי גלגל אחורי (אין סיבה לקנות שניים!) - עלה לי 480 ש"ח. החלפתי למשהו קצת יותר אגרסיבי ממה שהיה קודם, ליתר ביטחון, ובא לציון גואל (טפו-טפו-חמסה-חמסה).



חזרה לפורום