נושא: היה לי מקרה דומה... תאריך: 9/19/2010 7:52:00 PM
מחבר/ת: ערן עוזיאלי
באנדורו שלי הגלגל האחורי החזיק ארבע שנים. כשגיליתי שאני גומר כל רכיבה שניה בסילקים שבורים ("שפיצים" בקרב לא-ירושלמים) בגלגל, החלפתי גלגל אחורי (אין סיבה לקנות שניים!) - עלה לי 480 ש"ח. החלפתי למשהו קצת יותר אגרסיבי ממה שהיה קודם, ליתר ביטחון, ובא לציון גואל (טפו-טפו-חמסה-חמסה).
|