טקסט הודעת פורום
| 9/20/2010 6:29:00 AM |
|
נושא: החלפת רפידות לבלמי דיסק תאריך: 9/20/2010 6:29:00 AM
מחבר/ת: שי גולדשטיין
שאלה למנוסים: האם בכדי להחליף רפידות יש צורך לפרק "לחי" אחת של בית הבלם או שמא אפשר פשוט לשלוף הרפידה בכוח מן המגנט? תודה מראש.שי אגב, הבלמים הידראוליים.
|
חזרה לפורום |
|
|