הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2010 9:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר טובי עם תוכן  יש לי את המטען
נושא: יש לי את המטען  תאריך: 9/20/2010 9:59:00 AM
מחבר/ת: יאיר טובי

רציתי רק לדעת אם פעם ראשונה צריך יותר זמן תודה


חזרה לפורום