הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2010 11:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eli bel עם תוכן  איפה רכבת איתו ?
נושא: איפה רכבת איתו ? תאריך: 9/20/2010 11:38:00 AM
מחבר/ת: eli bel



איפה רכבת איתו ?
האם גם בסינגלים קצת תובעניים ו"אלימים"
איך הוא מגיב בירידות טכניות ( אחיזה ,סלעים,דרדרת)
מהי התחושה בירידות משרה ביטחון או שלו
אין לי ספק שבעליות האופניים מצטיינות
האם כדיי לחכוד לדגם החדש CAMBER של אותה החברה
כי את הדגם הזה לא ייצרו יותר
תודה מראש





חזרה לפורום