נושא: איפה רכבת איתו ? תאריך: 9/20/2010 11:38:00 AM
מחבר/ת: eli bel
איפה רכבת איתו ? האם גם בסינגלים קצת תובעניים ו"אלימים" איך הוא מגיב בירידות טכניות ( אחיזה ,סלעים,דרדרת) מהי התחושה בירידות משרה ביטחון או שלו אין לי ספק שבעליות האופניים מצטיינות האם כדיי לחכוד לדגם החדש CAMBER של אותה החברה כי את הדגם הזה לא ייצרו יותר תודה מראש
|