הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2010 1:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן הדרי עם תוכן  הבעיה מוכרת אצל הסטמפי....מי שרכב לא מעט שנים
נושא: הבעיה מוכרת אצל הסטמפי....מי שרכב לא מעט שנים  תאריך: 9/20/2010 1:07:00 PM
מחבר/ת: איתן הדרי

על סטמפי אקספרט למדתי מניסיון שלי ושל אחרים, שהחישוקים שבאים עם הסטמפי חלשים. אני לא פעם עקמתי חישוק, קרעתי שפיצים, כתוצאה מסלעים בסנגלים. לבסוף באין מנוס החלפתי גלגל אחורי בשלב זה. הנקודה שאתה צריך מכנופאן שיודע לבנות גלגלים. כולם יספרו לך שיודעים, אבל למען הספר ספק יש בארץ ממוחים בודדים לבניית גלגלים. לטעמי אם כבר אתה הולך על בניית גלגל, אתה יכול להשתמש בנבה המקורית של הגלגל שלך. הנבות מעולות, תחסוך כסף היות ותשקיע רק על חישוק טוב, שפיצים וניפלים. ישנם לא מעט שפיצים מאיכויות שונות. כנ"ל ניפלים.
אני בדעה אם כבר משקיעים כסף....אז תשקיע, אל מנת שתקבל תוצאה טובה לאורך שנים.
אולי שווה לך בדיקה אצלו.
http://www.neilowheel.com/Page.asp?Pid=0.31&id=16


חזרה לפורום