הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/20/2010 1:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן סבצניקר עם תוכן  גלגלים.
נושא: גלגלים. תאריך: 9/20/2010 1:30:00 PM
מחבר/ת: רונן סבצניקר

האמת שאתה בדיוק מתאר את המצב שלי.. :)
אני כל 2-3 רכיבות גומר עם שפיצים קרועים בגלגל האחורי,זה כבר ממש מגוחך...
ברגע שאני אוכל(מבחינה כלכלית) אני אחליף את הגלגל האחורי..


חזרה לפורום