טקסט הודעת פורום
| 9/20/2010 1:30:00 PM |
|
נושא: גלגלים. תאריך: 9/20/2010 1:30:00 PM
מחבר/ת: רונן סבצניקר
האמת שאתה בדיוק מתאר את המצב שלי.. :) אני כל 2-3 רכיבות גומר עם שפיצים קרועים בגלגל האחורי,זה כבר ממש מגוחך... ברגע שאני אוכל(מבחינה כלכלית) אני אחליף את הגלגל האחורי..
|
חזרה לפורום |
|
|