טקסט הודעת פורום
| 9/20/2010 3:25:00 PM |
|
נושא: פנוי בסוכות? תאריך: 9/20/2010 3:25:00 PM
מחבר/ת: איתן שלו
תכננתי לעשות את החצי הצפוני של השביל במהלך חופשת סוכות, אבל השותף שלי הבריז ברגע האחרון. מחפש בדחיפות אנשים ספונטנים שמעוניינים לעשות את קיבוץ דן לגוש דן. יש לי מפות סימוש שבילים.
-איתן
|
חזרה לפורום |
|
|