נושא: שאלה לגבי מידה תאריך: 9/21/2010 12:12:00 PM
מחבר/ת: נבו FVI
אהלן חבר´ה, בימים אלה אני במגעים אחרונים של קנייה, אני הולך כנראה לרכוש את הKona CoilAir עכשיו המידה שלהם היא 18 אינץ ואני מטר 67 בערך,הלכתי לאוזן מינטס ולקחתי על האופניים סיבוב קצר על הכביש, הכל הרגיש בסדר, השלה לא הייתה גדולה מידי. עכשיו אני רואה אנשים שקרובים למטר שמונים שרוכבים על מידה 19, ואני שואל אותכם אם המידה מתאימה לי? לי אישית היא הרגישה נוח.
נ.ב האופניים ברוזן מינץ היו עם בולם 140 ואלה שאני הולך לקנות הם עם בולם 160, אני ירגיש הבדל משמעותי?
|