טקסט הודעת פורום
| 9/21/2010 1:42:00 PM |
|
נושא: מידה תאריך: 9/21/2010 1:42:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
הי הייתי ממליץ לך לבחון שלדדה במידה אחת יותר קטנה ולהרגיש את הבדדלים . 18-19 זה מידה L אתה יותר מידה שזה 17 . כמו כן סוג האופניים שלך זה לאל מאונטיין וברכיבה מסוג זה מעדיפים אופניים קצרות יותר כדי להגיע למקסימום שליטה .
|
חזרה לפורום |
|
|