הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2010 1:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  מידה
נושא: מידה  תאריך: 9/21/2010 1:42:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

הי
הייתי ממליץ לך לבחון שלדדה במידה אחת יותר קטנה ולהרגיש את הבדדלים . 18-19 זה מידה L אתה יותר מידה שזה 17 .
כמו כן סוג האופניים שלך זה לאל מאונטיין וברכיבה מסוג זה מעדיפים אופניים קצרות יותר כדי להגיע למקסימום שליטה .



חזרה לפורום