הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2010 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יואב עם תוכן  אופנים הרים קרוס
נושא: אופנים הרים קרוס תאריך: 9/21/2010 8:14:00 PM
מחבר/ת: יואב

שלום רב ושנה טובה
אני בן 30 והחלטתי לקנות אופני הרים ולהתחיל לרכב רציתי לדעת מה אתם חושבים האופנים קרוס LEVEL A2 DISK
תודה מראש
יואב


חזרה לפורום