טקסט הודעת פורום
9/21/2010 8:14:00 PM
יואב
אופנים הרים קרוס
נושא:
אופנים הרים קרוס
תאריך:
9/21/2010 8:14:00 PM
מחבר/ת:
יואב
שלום רב ושנה טובה
אני בן 30 והחלטתי לקנות אופני הרים ולהתחיל לרכב רציתי לדעת מה אתם חושבים האופנים קרוס LEVEL A2 DISK
תודה מראש
יואב
חזרה לפורום