הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2010 5:03:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  שעון דופק
נושא: שעון דופק תאריך: 9/22/2010 5:03:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

סונטו מעולה למעט בעיה אחת העדשה מפלסטיק ונשרטת בקלילות
יש מגן סיליקוני שאפשר לרכוש בנפרד אבל זה לא זה....
מעבר לכך הוא מעולה.

אנ י כיום עם פולאר FT80. אבל לאופניים אני עם שעון יעודי CS100 יותר נוח וקריא
משעון היד.לשעון יד יש התקן של פולאר אבל הוא לא ממש נוח, לשעון הייעודי יש תושבת
נוחה שיושבת על הסטם.




חזרה לפורום