טקסט הודעת פורום
| 9/22/2010 10:06:00 AM |
|
נושא: סונטו אחלה של מחשב תאריך: 9/22/2010 10:06:00 AM
מחבר/ת: רועי דניאל
אני ממש מרוצה ממנו יש לי אחד לצלילה אחד לאופניים (גם שמעתי דברים טובים מחברים) חוץ מה עדשה אחלה ציוד אפשר לקנות ישר מהיבואן - דוגית ברח´ בן יהודה בת"א (רני זה הבעלים) בהצלחה -חג שמח
|
חזרה לפורום |
|
|