נושא: Gary Fisher Rumblfish 2 או Santa Cruz Blur LT2 תאריך: 9/22/2010 3:06:00 PM
מחבר/ת: Eli Berman
אני מתלבט בין שני האופניים המצויינים האלה. אני רוכב XC אגרסיבי או אפילו AM, בד"כ בשטחים קשים, אך לא קופץ דרופים. רכיבות בעיקר ביער עופר, אלון-שוקף וכדומה.
אשמח לדעות לכאן ולכאן
תודה
|