טקסט הודעת פורום
| 9/23/2010 8:17:00 PM |
|
נושא: מעביר אחורי אינו מגיב תאריך: 9/23/2010 8:17:00 PM
מחבר/ת: שאול רייפן
ערב טוב
המעביר האחורי אינו מגיב ללחצן שבכידון. (המספרים רק הלחצן זזים בקושי) המעביר של שימנו.
האם זה משהו שאני יכול לתקן לבד?
תודה שאול
|
חזרה לפורום |
|
|