הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/23/2010 8:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רן ש. עם תוכן  רוב הסיכויים שצריך לשמן את הכבל
נושא: רוב הסיכויים שצריך לשמן את הכבל תאריך: 9/23/2010 8:51:00 PM
מחבר/ת: רן ש.

מה שקורה זה שהכבל של המעביר האחורי עם הזמן תופס לכלוך או חלודה וסובל מחיכוך.
שלב ראשון לשמן את הכבל.
שלב שני להחליף את הכבל.
שלב שלישי להחליף גם את המוביל של הכבל.
http://www.youtube.com/watch?v=iYiCm-W-nO0
http://www.youtube.com/watch?v=MdSUN3S1S5M&feature=related


חזרה לפורום