נושא: רוב הסיכויים שצריך לשמן את הכבל תאריך: 9/23/2010 8:51:00 PM
מחבר/ת: רן ש.
מה שקורה זה שהכבל של המעביר האחורי עם הזמן תופס לכלוך או חלודה וסובל מחיכוך. שלב ראשון לשמן את הכבל. שלב שני להחליף את הכבל. שלב שלישי להחליף גם את המוביל של הכבל. http://www.youtube.com/watch?v=iYiCm-W-nO0 http://www.youtube.com/watch?v=MdSUN3S1S5M&feature=related
|