נושא: הרכבת ציר גלגל אחורי של אופני ילדים ??! תאריך: 9/24/2010 7:50:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני
לרוב זה לא קורה לי...
פירקתי לניקוי\גירוז ציר אחורי "של פעם" עם ברקס רגל... לא הייתי מרוכז ו"קפצו עלי" כמה רכיבים לא מזוהים שלא הצלחתי להבין את סדר ההרכבה שלהם :(
יש למישהו ניסיון או איזה קובץ הוראות בסינית ? :o
שבת שלום,
|