הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/25/2010 12:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נטע סיני עם תוכן  הצלחתי...
נושא: הצלחתי... תאריך: 9/25/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת: נטע סיני

באמת לא מסובך :suss:
מצאתי שרטוט מתוך קטלוג ישן של חברת Bendix, אני חושב שהסינים גנבו גם להם :mad:


חזרה לפורום