טקסט הודעת פורום
9/25/2010 12:26:00 PM
נטע סיני
הצלחתי...
נושא:
הצלחתי...
תאריך:
9/25/2010 12:26:00 PM
מחבר/ת:
נטע סיני
באמת לא מסובך :suss:
מצאתי שרטוט מתוך קטלוג ישן של חברת Bendix, אני חושב שהסינים גנבו גם להם :mad:
חזרה לפורום