נושא: אני קניתי לבת שלי בת 8.5 תאריך: 9/25/2010 7:26:00 PM
מחבר/ת: שי
אופניים של דיאמונדבק דגם OCTAN24 אבל קיים גם "20.
למרות שמצמן הם היבואנים הם דווקא לא הציעו אותם אלא כל מיני מוצרי זבל במשקל טון.
אחרי שחרשתי איתה את איזור החשמונאים בסוף מצאתי דווקא בראשון בסיטיבייק. אחת הסיבות לקושי היתה הדרישה שלה לורוד או סגול בהיר.
מבחינת מחיר הן יקרות. שילמתי 1200 ש"ח אבל היה לי ברור שאני לא קונה לה אופניים של טון כי זה יכול להיות ההבדל בין להתאהב ברכיבה לבין לא לרצות להתקרב יותר לאופניים. מעבר לזה מדובר על השקעה לטווח של 3 - 4 שנים שאח"כ הן יעברו לבאה בתור אז הייתי מוכן להשקיע את הסכום.
|