נושא: תשובות תאריך: 9/26/2010 7:50:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
1. לא אמור להיגרם נזק כבד . מקסימום ישפשף קצת את הרפידות . אבל יהיה לך כשה לרכב כי דיסק כל הזמן עוצר . 2.מתקנים בחנות . אם אין נזק כבד , מאשרים אותו בעזרת כלי מיוחד . מכונאי טוב עושה זאת תוך כמה דקות . 3 . דיסקים הם בדרך כלל מתאימים אחד לשני . אתה פשות קונה דיסק שמתאים : גודל +אופן סגירה . יש כמה גדלים עד 203 ו סגירה או 6 ברגים או סנטר לוק . מחירים נעים בים 100 ש"ח לפשוט עד 500 ש"ח למקצועי . http://www.bikedeal.co.il/99-a2z-teppan-yaki-sp4.html 4. אין אחראיות למצבים הנ"ל
תענה ברכיבות !
|