הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 7:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות  תאריך: 9/26/2010 7:50:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

1. לא אמור להיגרם נזק כבד . מקסימום ישפשף קצת את הרפידות . אבל יהיה לך כשה לרכב כי דיסק כל הזמן עוצר .
2.מתקנים בחנות . אם אין נזק כבד , מאשרים אותו בעזרת כלי מיוחד . מכונאי טוב עושה זאת תוך כמה דקות .
3 . דיסקים הם בדרך כלל מתאימים אחד לשני . אתה פשות קונה דיסק שמתאים : גודל +אופן סגירה . יש כמה גדלים עד 203 ו סגירה או 6 ברגים או סנטר לוק .
מחירים נעים בים 100 ש"ח לפשוט עד 500 ש"ח למקצועי .
http://www.bikedeal.co.il/99-a2z-teppan-yaki-sp4.html
4. אין אחראיות למצבים הנ"ל

תענה ברכיבות !



חזרה לפורום