נושא: ועוד משהו - מה שיש לרוזן-מינץ באלומיניום "20 תאריך: 9/26/2010 10:31:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
זה GT. הם בסדר גמור - בת ה6.5 שלי רכבה על כאלה אתמול, ודי נהנתה. הם מגיעים עם צמיגים מטורפים - שקול החלפה במעמד הקניה (אולי בעוד חצי שנה ארצה לקנות אותם ממך, אבל אל תחכה לי...).
יש אופניים מקבילים כפי שפירטתי למטה.
שנה טובה
|