הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 10:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  ועוד משהו - מה שיש לרוזן-מינץ באלומיניום "20
נושא: ועוד משהו - מה שיש לרוזן-מינץ באלומיניום "20 תאריך: 9/26/2010 10:31:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

זה GT.
הם בסדר גמור - בת ה6.5 שלי רכבה על כאלה אתמול, ודי נהנתה.
הם מגיעים עם צמיגים מטורפים - שקול החלפה במעמד הקניה (אולי בעוד חצי שנה ארצה לקנות אותם ממך, אבל אל תחכה לי...).

יש אופניים מקבילים כפי שפירטתי למטה.

שנה טובה


חזרה לפורום