הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 2:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lior lior עם תוכן  הסיכה האדומה שעל השיפטר
נושא: הסיכה האדומה שעל השיפטר תאריך: 9/26/2010 2:17:00 PM
מחבר/ת: lior lior

לאחרונה נפל לי הפלסטיק שמכסה מלמעלה את השיפטרים. אחרי חיפושים ממושכים מצאתי פלסטיק כזה והרכבתי אותו על האופניים שלי.

הבעיה היא שבשיפטר של ההילוכים האחוריים, כאשר אני מעביר הילוכים- המד האדום, ´הסיכה´ שאמורה לזוז יחד עם העברת ההילוך, לא זזה. הקפיץ שמחובר לסיכה נראה בסדר גמור. למישהו יש רעיון או עצות?

אני יודע שה נשמע קטנוני אבל אני בכל זאת מעדיף לרכוב כאשר אני יודע שהכל פרפקט.
נ.ב- ההילוכים הם XT


חזרה לפורום