נושא: הסיכה האדומה שעל השיפטר תאריך: 9/26/2010 2:17:00 PM
מחבר/ת: lior lior
לאחרונה נפל לי הפלסטיק שמכסה מלמעלה את השיפטרים. אחרי חיפושים ממושכים מצאתי פלסטיק כזה והרכבתי אותו על האופניים שלי.
הבעיה היא שבשיפטר של ההילוכים האחוריים, כאשר אני מעביר הילוכים- המד האדום, ´הסיכה´ שאמורה לזוז יחד עם העברת ההילוך, לא זזה. הקפיץ שמחובר לסיכה נראה בסדר גמור. למישהו יש רעיון או עצות?
אני יודע שה נשמע קטנוני אבל אני בכל זאת מעדיף לרכוב כאשר אני יודע שהכל פרפקט. נ.ב- ההילוכים הם XT
|