נושא: santa cruz תאריך: 9/26/2010 3:25:00 PM
מחבר/ת: rami Mints
שלום... היום בדקתי אופניים של Santa-cruz דגם heckler יש לאופניים 27 הילוכים ג´אנטים כפולים, מערכת בלימה הדראולית, בולם אחורי פוקס, ומעביר אחורי שימנו XT. האופניים נראות כאילו אכלו שטח ולא פעם אחת, שפשופים בשלדה. מה שהכי הלחיץ אותי זה שהקסטה נראית לא טוב, שיניים טיפה עקומות. האם יהיה יקר להחליף קסטה?
הגלגלים הם 16" האם זה לא קטן מידי בשביל FR ו XC. לא רכבתי על האופניים, הבנאדם הבטיח לטפל בהם, להחליף צמיגים ועוד כמה דברים. הוא לא יודע איזה מידה הם, נראות לי קטנות, מידה S . פעם הבאה כשאני אלך אני אמדוד מהציר המרכזי עד המושב. שימו לב למחיר 5000. הוא אומר שהאופניים אצלו שנתיים.
כיצד ניתן לדעת איזה שנה האופניים?
איך אני מודד את מהלך הבולם הקדמי?
מה דעתכם חברים? התיחסו בבקשה למידת הגלגלים, כיצד זה משפיע על הרכיבה? תודה
|