הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 3:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ל ב עם תוכן  מילוי אוויר בבולם האחורי
נושא: מילוי אוויר בבולם האחורי תאריך: 9/26/2010 3:26:00 PM
מחבר/ת: ל ב

יש לי בולם אחורי של סנטור(דגם אפיקון).מה השיטה לבדוק חוסר באויר(רכיבה אחרןנה הייתה מלווה בנדנוד כמעט בכל הזדמנות) והאם אפשר למלא במשאבות שבתחנת הדלק?


חזרה לפורום