טקסט הודעת פורום
| 9/26/2010 3:26:00 PM |
|
נושא: מילוי אוויר בבולם האחורי תאריך: 9/26/2010 3:26:00 PM
מחבר/ת: ל ב
יש לי בולם אחורי של סנטור(דגם אפיקון).מה השיטה לבדוק חוסר באויר(רכיבה אחרןנה הייתה מלווה בנדנוד כמעט בכל הזדמנות) והאם אפשר למלא במשאבות שבתחנת הדלק?
|
חזרה לפורום |
|
|