הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 6:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות תאריך: 9/26/2010 6:25:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

אז כך ))
אני 1.87 ומשקל 100 ק"ג ואני רוכב על מידה XL . אתה אולי L אבל לא קרוב ל S או M . שלא תחשוב לקחת מידה קטנה מL . כמו כן , אתה חייב לנסות . מידה של אופניים זה אחד מהדברים החשובים ביותר !!!
הקלר הן אופניים מצויינים , אך גם תלוי איך אתה בונה אותם . בהתחלה בניתי אותם קל עם בולם קידמי 140 וגלגלים קלים . לרכיבות קרוס קנטרי וטכני קל . והיום עברתי לרכיבה אגרסיבית אז החלפתי בולם ל160 וגלגלים חזקים . הבל אפשר לעשות איתם הכול , המגבלה היחידה זה רק הראש שלי ))
היום במצמן אתה יכול לקחת את האופניים הנ"ל לרכיבת מבחן . כנס לסניף הקרוב ותזמין לך רכיבת מבחן . לאחר מכן תחפש
זה יתאים לך :
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=117924#Image


חזרה לפורום