הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 6:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  תקפוץ
נושא: תקפוץ  תאריך: 9/26/2010 6:49:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

בהחלט ניתן לקפוץ עם אופניים מדגם זה . תלוי מה המקצועיות שלך בקפיצות . בסופו של דבר בכל סוג אופניים משימוש אגרסיבי נשבר מהשהו ))
תלמד כאן :
http://www.youtube.com/watch?v=zXRSPfdfH-A&feature=player_embedded


חזרה לפורום