טקסט הודעת פורום
| 9/26/2010 6:49:00 PM |
|
נושא: תקפוץ תאריך: 9/26/2010 6:49:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
בהחלט ניתן לקפוץ עם אופניים מדגם זה . תלוי מה המקצועיות שלך בקפיצות . בסופו של דבר בכל סוג אופניים משימוש אגרסיבי נשבר מהשהו )) תלמד כאן : http://www.youtube.com/watch?v=zXRSPfdfH-A&feature=player_embedded
|
חזרה לפורום |
|
|