נושא: תשובות תאריך: 9/26/2010 9:24:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
באופניי הרים בדרך כלל כתוב L או M או XL . תחפש או על השילדה למלה או למתה . לפי התקציב שלך תבדוק את המנגוס TEOKALI . אופניים מצוינות . יש לי כמה חבריב מאוד מרוצים . http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=118919#Image
|