הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 9:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  תשובות
נושא: תשובות  תאריך: 9/26/2010 9:24:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

באופניי הרים בדרך כלל כתוב L או M או XL . תחפש או על השילדה למלה או למתה .
לפי התקציב שלך תבדוק את המנגוס TEOKALI . אופניים מצוינות . יש לי כמה חבריב מאוד מרוצים .
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=118919#Image


חזרה לפורום