נושא: אתה צריך משאבת בולם תאריך: 9/26/2010 10:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם קיים נדנוד הוא ימותן על ידי הגדלת הלחץ, אבל לא זו הדרך להתגבר עליו.
משאבה בתחנת דלק לא תעזור עם בולם, בודאי לא אחורי - הנפח שלו קטן מדי, וברובם צריך לחץ גבוה.
הדרך הנכונה היא לעבוד עם משאבת בולמים יעודית, ולכוון שקיעה ראשונית. אם נראה לך שהבולם מאבד לחץ, עקוב אחרי השקיעה.
חג שמח
|