הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/26/2010 10:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אתה צריך משאבת בולם
נושא: אתה צריך משאבת בולם תאריך: 9/26/2010 10:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם קיים נדנוד הוא ימותן על ידי הגדלת הלחץ, אבל לא זו הדרך להתגבר עליו.

משאבה בתחנת דלק לא תעזור עם בולם, בודאי לא אחורי - הנפח שלו קטן מדי, וברובם צריך לחץ גבוה.

הדרך הנכונה היא לעבוד עם משאבת בולמים יעודית, ולכוון שקיעה ראשונית.
אם נראה לך שהבולם מאבד לחץ, עקוב אחרי השקיעה.

חג שמח


חזרה לפורום