נושא: אני חושב שנהרס לי הבולם האחורי : / תאריך: 9/27/2010 12:49:00 AM
מחבר/ת: חי חיון
אני חושב שלבולם האחורי שלי נידפק הריבאונד כי הוא פשוט לא חוזר,
אני יורד עליו עם הגוף לאט והוא חוזר במכה אחת ואז הבולם ממשיך לקפוץ!
סובבתי את הכפתור של הריבאונד ניסיתי לשחק אם הכפתור לרכך ולהקשות וזה לא עזר ,
אבל שאני מוריד חזק את הבולם האחורי רק אאז הריבאונד חוזר כמו שצריך אבל שאני מוריד ממש חזק!
בולם אחורי - fifth element "7
כמה יעלה תיקון לבעיה שיש לי ? והאם שווה לתקן אותו במקום לקנות חדש ? אני מעדיף לדעת מחיר של תיקון כי יד שניה עולה יקר אשמח לתשובות : ]
|