נושא: עצומה - שביל אופניים בי-ם (עין כרם) תאריך: 9/27/2010 11:59:00 AM
מחבר/ת: יואב
שלום לכולם, נכון להיום, כל הרוצה להגיע לבית החולים הדסה עין כרם ברגל או ברכיבה על אופניים, נאלץ לעשות זאת דרך כביש הגישה הקיים לבית החולים. לכביש זה אין מדרכה, לרוב אורכו השוליים צרים מאוד, וקיומם של פיתולים רבים מצמצם את שדה הראייה הן של הולכי הרגל ורוכבי האופניים והן של הנהגים על הכביש. מצב עניינים זה, בשילוב עם התנועה הערה מ- ולהדסה מהווה סכנה לכל הבוחר באלטרנטיבה להגעה ממונעת. אנא חתמו על העצומה המצורפת הקוראת להכשרת שביל שיוביל מצומת אורה לבית החולים הדסה על מנת לקדם את הבריאות לא רק בבית החולים אלא גם בדרך אליו. כמו כן, אנא עזרו לנו להפיץ את העצומה בדואר אלקטרוני, פייסבוק, טוויטר וכל דרך העולה על דעתכם.
http://www.atzuma.co.il/shvilhadassah
|