טקסט הודעת פורום
Palmer
palmer1
נושא:
palmer1
תאריך:
מחבר/ת:
Palmer
הכתבה יפה , יש עוד המון שבילים שניתן לרכב שם . ה"גשר" נבנה על-ידי דאלאס קאובי (יושב היום בדאלאס , ועל-ידי palmer1 תמשיך לרכב לצלם ולשלוח לאתר "הרים" את הכתבות .
חזרה לפורום