נושא: הבדל בין אופניים 18 הילוכים ול 27 הילוכים תאריך: 9/27/2010 3:46:00 PM
מחבר/ת: rami Mints
שלום מה ההבדל בין סוגי האופנים האלו? אם אני מחפש אופניים שיהיו גם טובים לדיווש ארוך וגם ל FR ו AM
הבנתי שאופניים המיועדים לDH מצוידים ב 8/9 הילוכים כיוון שהם אמורים רק לרדת ולא לעלות.
אילו מאפיינים צריכים להיות מבחינת ההילוכים לאופניים המיועדים לFR וAM. לפי ההיגיון הבריא מספר גבוה יותר של הילוכים ייתן לי אפשריות רבות יותר של חלוקת המאמץ שלי לאורך פני השטח במיוחד בעליות.
תודה, אשמח גם אם יש קישור לכתבה או אשכול דומה בעבר (חפשי ולא מצאתי) ;)
|