טקסט הודעת פורום
9/27/2010 4:55:00 PM
איתן ברמן
רוב הרכיבות עם אופני AM הן קצרות???
נושא:
רוב הרכיבות עם אופני AM הן קצרות???
תאריך:
9/27/2010 4:55:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
אנשים עושים עם אופני "6 רכיבות ארוכות וטיולים בכל הארץ.
על "5 אני בכלל לא מדבר.
מאיפה אתה מביא את הקביעה הזאת?
חזרה לפורום