הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/27/2010 5:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  rami Mints עם תוכן  למה הכוונה ב 6" ו5"
נושא: למה הכוונה ב 6" ו5" תאריך: 9/27/2010 5:00:00 PM
מחבר/ת: rami Mints

מה הכוונה שמספרים הללו?


חזרה לפורום