הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2010 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני טוריקה עם תוכן  משאבת בולם
נושא: משאבת בולם תאריך: 9/28/2010 11:06:00 AM
מחבר/ת: בני טוריקה

ראשית, צריך משאבה יעודית ללחצים גבוהים
שנית, איזה סוג בולם יש לך?
לבדיקה, יש להביא את הגומיה שעל הבולם לקצה הפיסטון ז"א עד לנקודת הכניסה של הפסטון לגוף הבולם אחר כך יש לשבת על המושב במלא המשקל שלך ללא קפיצות כך שהבולם יתכווץ ואז למדוד כמה הגומיה זזה ממקומה בד"כ בולמי פוקס מציינים שקיעה של כ 25% מאורך הפיסטון
לכיוון טוב יותר יש צורך להשתמש בטבלאות של היצרן לפי משקל גופך והכי טוב אם אין לך משאבה וניסיון, לגשת בפעם הראשונה למכנופן או לחנות רכישת האופניים, מכנופן טוב לא אמור לקחת על כך כסף, חלק משירות.


חזרה לפורום