נושא: שמיניות בדיסקים. איך מתקנים תאריך: 9/28/2010 12:45:00 PM
מחבר/ת: איתמר
יש לי שמיניות בדיסקים. בגלל זה אני צריך לשחרר טיפה את הכבל כדי שהגלגל יסתובב חלק מבלי לגעת ברפידות. וזה גורם לכך שצריך למשוך את ידית הברקס יותר ממה שצריך וזה מחליש משמעותית את עוצמת הבלימה ואת חווית הרכיבה. אגב זה גם מפריע מאוד ברכיבה במהירות כי הבלימה לא אחידה.
שכחתי לציין שמדובר בדיסקים מכניים של טקטרו. כיצד ניתן לתקן את הבעיה?
בתודה מראש!
|