הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2010 1:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבריאל סעדה עם תוכן  לא מתקנים, מחליפים!
נושא: לא מתקנים, מחליפים! תאריך: 9/28/2010 1:05:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה

שהדיסק עקום אין מה לעשות חייבים להחליף, הדיסקים הכי פשוטים 6" עולים באיזור ה90 ש"ח ליחידה (תמיד גם אפשר לקנות יד 2 אבל צריך לבדוק שהם באמת ישרים).
אין הבדל בדיסקים בין סוגי המעצורים הידראולי/מכני.
רק שאתה מחליף את הדיסקים מומלץ להשתמש בדבק ברגים-לוקטייט (30 ש"ח בכל חנות לחומרי בניין) מכיוון שהברגים האילו מתרופפים עקב העבודה הקשה של הדיסקים.
בהצלחה


חזרה לפורום