הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2010 2:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  לא מחליפים כל-כך מהר!!
נושא: לא מחליפים כל-כך מהר!! תאריך: 9/28/2010 2:11:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

אם הרוטור לא עקום ללא תקנה אפשר ליישר אותו:

יש מכשיר יעודי אבל ממש לא הכרחי. לוקחים מפתח שוודי בגודל בינוני וחתיכת בד נקיה. מסובבים את הגלגל (הגלגל צריך להיות מורכב על האופניים) כדי לאתר את הנקודה בה הוא משפשף את הרפידה ולאיזה צד הוא עקום. כשמאתרים את הנקודה סוגרים עליה את השוודי אבל משתמשים בבד כדי לא ללכלך/לשרוט את הרוטור ומשתמשים בידית של השוודי כמנוף ליישר את הרוטור. צריך לבצע את זה בתנועות עדינות כדי לא לעקם לצד השני ולאט לאט - לישר מעט,לבדוק ולחזור על כך עד התוצאה הרצויה.
* לא לגעת עם הידיים ברוטור.
לא ניתן ליישר לחלוטין אבל להגיע למצב שבו הרוטור לא משפשף או לכל הפחות לא מפריע לסיבוב חופשי של הגלגל בהחלט אפשר. תמיד אפשר לקנות חדש אם לא מצליחים.
רוטורים מתעקמים. אם אין הפרעה לסיבוב הגלגל ופעולת הבלימה תקינה (ללא רעידות) אין צורך לגעת.


חזרה לפורום