נושא: בלק דיימנד תאריך: 9/28/2010 7:23:00 PM
מחבר/ת: elad gabay
לפי מה שאני זוכר, בולם אחורי DHX3 או 4 , בולם קדמי מרזוקי דרופ אופ 2, ברסים הייז ניין, חישוקים סינגל טראק , מהלך קדמי 150MM, מהלך אחורי משתנה 6.5 או 7.5
אחלה אופניים היו לי כאלה שנתיים נהנתי מהם מאוד!
|