הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2010 7:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה מה שנקרא "להתחיל בגדול"
נושא: זה מה שנקרא "להתחיל בגדול" תאריך: 9/29/2010 7:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

או בפינוק...

לא מכיר את הדגם המסויים הזה, אבל מהיכרות קודמת עם מרידה אני מניח שהוא ישרת אותך היטב כאופני כניסה, במגבלות הידועות.
החוליה הכי חלשה שם היא המזלג, וגם הוא יהיה בסדר גמור להתחלה.

בהצלחה


חזרה לפורום