טקסט הודעת פורום
| 9/29/2010 7:25:00 AM |
|
נושא: זה מה שנקרא "להתחיל בגדול" תאריך: 9/29/2010 7:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
או בפינוק...
לא מכיר את הדגם המסויים הזה, אבל מהיכרות קודמת עם מרידה אני מניח שהוא ישרת אותך היטב כאופני כניסה, במגבלות הידועות. החוליה הכי חלשה שם היא המזלג, וגם הוא יהיה בסדר גמור להתחלה.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|