טקסט הודעת פורום
| 9/29/2010 8:41:00 AM |
|
נושא: AM תאריך: 9/29/2010 8:41:00 AM
מחבר/ת: תומר פרש
איך בעצם אני מזהה אופניי AM אם לא כתוב? האם אני מקבל תמורה עבור הMERIDA ששאלתי לגביהם מפני שאני לא כל כך מבין את כל המושגים (בינתיים...) יש כל כך הרבה סוגים שדומים אחד לשני ולא כולם אופניי AM.
|
חזרה לפורום |
|
|