הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2010 1:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כל הגדרת ה"AM" היא נזילה ותלויה בעם מי מדברים
נושא: כל הגדרת ה"AM" היא נזילה ותלויה בעם מי מדברים תאריך: 9/29/2010 1:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מה שנחשב בקנדה AM, נחשב אצלנו FR.
בתחרויות XC לא מעטות ישנם אתגרים טכניים שרוב הרוכבים יגדירו "AM".

בגדול, אופניים עם מהלך "5 או "6 נחשבים לAM, למרות שישנם אופני FR מובהקים עם מהלך "6.

אתה מקבל תמורה מצויינת למחיר, גם במפרט וגם בהתאמה להגדרת הרכיבה שלך. האופניים האלה יהיו יעילים בדיווש, ונוחים ברכיבה טכנית לא קיצונית.
כשתגיע למצבים הקיצוניים (מדרונות טכניים תלולים או זמן אויר משמעותי), ההמלצה תהיה אחרת - אבל ממה שאני מבין ממך, אתה עדיין לא שם.

אני כותב את כל זה בהנחה (על פי מה שכתבת) שאתה מתחיל, וגם אתה עם עצמך עדיין לא בטוח לגבי הגדרות הרכיבה שלך. עם הזמן והנסיון תדע טוב יותר להגדיר את הסגנון שלך, ואז השאלות שלך יהיו ספציפיות יותר, וכך גם התשובות שתקבל.

בהצלחה


חזרה לפורום