הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/29/2010 1:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  rami Mints עם תוכן  התחדשי ב mongoose ויש לי כמה שאלות לאחזה
נושא: התחדשי ב mongoose ויש לי כמה שאלות לאחזה תאריך: 9/29/2010 1:40:00 PM
מחבר/ת: rami Mints

חברים יקרים...
חג שמח התחדשתי ב MONGOOSE black dimoind dubble
האופניים נהדרים, הדיווש מגניב לחלוטין מזכיר לי את ה HERO BMX שהיה לי מבחינת קושי הדיווש.
האופניים קצת כבדים מלפנים אבל זה נהדר יש פה מאמץ כמו שאני אוהב.
:p
המושב סופר קשה וממש יבש לי את הישבן ורצתי לקנות כיסוי סיליקון והשיפור ניכר :)
תודה על העזרה וייעוץ, אחלה פורום
השרשרת קצת דביקה באופניים, קניתי ספריי קרבורטור לניקויי ושמן שרשרת לשימון
יש לי מספר שאלות:

1. האם יש צורך לשמן בשמן חלודה את המעבירים?

2. הבולם האחורי קצת רך לטעמי, קיבצתי קצת את הקפיץ וזה שיפר קצת את הדחיסה, אני חושב שצריך לנפח אותו, הבנתי שאני אמור לנפח במכפלה של 2 מהמשקל שלי, נניח אני 100 KG אני צריך 200 PSI, אשמח לייעוץ לגבי זה.

3. הצמיגים הם 2.50 /26" על הצמיג כתוב לחץ MIN 30 PSI / MAX 50 PSI. ניפחתי 30 psi ואני מרגיש קצת קשה מכיוון הצמיג, איזה לחץ מומלץ? האם לפי הרגש שלי? יש לי משאבה קטנה... האם בכניסה לשטח צריך להוריד וביציאה לאספלט להעלות? כמו בג´יפים.

אופניים פיצוץ :dead:


חזרה לפורום